onsdag den 26. september 2012

Oversættelse af RTL Punkt 6 (24.09.12)

Speaker: For første gang i næsten to år er de tilbage i Tyskland og foran et kamera: Bill og Tom fra Tokio Hotel i Berlin om aftenen. De er de nye stjerner i DSDS’ dommerpanel. Til dette arbejde, tog de endda en pause fra arbejdet på deres nye album.
Bill: Vi har ikke rigtig lavet noget i et godt stykke tid… ikke noget offentligt i hvert fald. Vi har levet totalt tilbagetrukket(fra offentligheden) og øhm, og nu ser vi frem til at på en måde… ja, selvfølgelig at finde nyt talent, nye artister og måske også blive inspireret til vores studie arbejde af det. Lad os se. Speaker: De vil også inspireres af overdommeren Dieter Bohlen. Tvillingerne ser især frem til endelig at lære ham at kende.
Bill: Ja, og så har man jo også ham, som er så erfaren og han har lavet det her i adskillige år nu. Øhm, han kender dette show rigtig godt. Han har lavet alle de tidligere sæsoner. Han ved præcis hvad det handler om. Øhm, ja og jeg tror bare at vi vil bidrage med et andet aspekt til bordet, og derfor tror jeg at det er perfekt… et perfekt dommerpanel. Forhåbentlig!
Speaker: Og allerede inden den 10’ende sæson er startet, har de to allerede bestemt sig for hvad deres prioriteter er.
Tom: Jeg håber især på at der også vil være kvindelige talenter for en gang skyld. Jeg mener at der generelt er for få kvindelige artister i Tyskland. Så…
Bill: Ja, altså jeg vil også blive glad for kvindelige artister. Altså Tom og jeg, vi vil hovedsageligt se efter, øhm, efter..
Tom: … Efter kvinderne.
Bill: … Efter kvinderne.
Speaker: Det vil sikkert gøre særligt de kvindelige kandidater glade og hvem ved, måske vil Bill og Tom endda møde en eller flere fans der har stemt dem videre for 7 år siden på DSDS scenen. Fyrene fra Magdeburg startede deres succeshistorie i 2005. De har vundet awards såsom Comet og Echo. Der var 89 guldplader alene. Så trak de sig tilbage til USA for to år siden men den er glade vendt tilbage til DSDS.
Bill: Vi har altid sagt, at hvis vi skulle være dommere på et show, så skulle det helt sikkert være et originalt og klassisk show. Øhm, fordi vi også tror mest på det og at det er godt selvfølgelig.
Tom: Uanset hvad er det det eneste castingshow hvor artisterne også er blevet virkelig succesfulde efterfølgende, og øhm jeg tror at det også var vigtigt for os på en måde. Speaker: Det er ved at blive alvor for dem begge i dag. Forberedelserne er begyndt. Alt kan ses på DSDS i Januar her på RTL.

(Havde lige lidt tid tilovers, så jeg oversatte lige interviewet. I må bære over med evt. fejl.)

Ingen kommentarer: