mandag den 20. juni 2011

Bill Kaulitz vs. Jared Leto - Hvem kan bære looket bedst? ;)


10 kommentarer:

Anonym sagde ...

I hvert faldet ikke Bill!!!

Anonym sagde ...

Nemlig!!!!! Bill ser jo lige frem scheisse aus !!oO

Anonym sagde ...

Jared Leto.. Han er så freaking hot! Ö
- sorry to say, men Bill er bare blevet en fail, også Tom, desværre /;

Anonym sagde ...

Blevet en fail? Han er præcist den samme. Om han så ser anderledes ud, er noget helt andet.
Syntes det er klamt pis at lukke ud.

- Men ja. Jared Leto.

Anonym sagde ...

Det er jo din mening om det er noget pis jeg lukker ud eller ej. Man må acceptere folks meninger.. Og jeg synes han er blevet en fail at se på. Så faktisk kan vi begge lukke pis ud, det kommer an på hvilket synspunkt du ser det fra (:

Nanna sagde ...

Jeg synes Bill bærer looket bedst.! Uh! Jeg er helt alene om den mening.! XD Jeg er helt vild med, at Bill har taget Stefan (skægget) tilbage, det er SÅ frækt! ;)

Anonym sagde ...

Helt klart Bill.
Begge er sexede, men Bill Bill Bill.

MeTens sagde ...

Bill er jo bare en lille lækkermandse med det skæg der :P så helt bestemt Bill :D

Anonym sagde ...

bill er enlig blevet en mand og se på thank good! <3


-kita

Anonym sagde ...

Bill min skat (: