tirsdag den 1. marts 2011

TH i KBH

Det kan godt være, at det er et år siden drengene fyrede den af på scenen i forum, men TH er stadigvæk i byen. Lene har været en rigtig opmærksom fan og har taget billeder af alle mulige TH relaterede ting rundt omkring i byen :)

Taget i Dagli' Brugsen Strandboulevarden, hvor en medarbejder har tegnet
en stjerne på tavlen i personalestuen. Den er tegner før sommeren 2010.

Humanoid på tysk, til 19,95 - Fona i Frederiksberg centret. Det er den
almindelige udgave uden dvd. 

Reebok sko ala Tom's fra Paw sko i Lyngby storcenter.


Førnævnte Dagli' Brugs (hvor jeg er ansat) har nu fået bager, og den
allerførste gang vi bagte måtte vi bare tage, så jeg lavede en TH-kanelsnegl :D
 
Min veninde har fået malet sit værelse og har fået sat "tavlemateriale" op
på sin dør, og jeg fik lov at tegne lidt - hendes favorit er Tom.
 
I fields kan man købe en rispapirslampe med navnet "Tokio" - man kan ikke
se det på billedet, men de to slags havde forskellige farver.
 
Min TH t-shirt var helt fra jeg købte den, ekstremt lille, så nu har jeg
lavet den om til en pude.. :D
 
Bill (og Tom) har jo mindst to hunde, Scotty og den der lille gravhund
(er lidt i tvivl om det er den samme hund) men i hvert fald har min lille
lokale døgnnetto de her chips..

SuperBrugsen ved Nørreport station har et speciel rugbrød - Gustav
softkernerugbrød (:

Arthur og Minimoyserne reklame i Palads. Den siger vidst sig selv.

Mange tak til Lene ^^
Hvis du også har noget du vil dele med os andre
er du velkommen til at sende os en mail

Ingen kommentarer: