mandag den 31. januar 2011

Tom's blog: En tattovering jeg måske gerne vil have..

I forhold til min lillebror, er jeg ikke så meget for at putte nåle og blæk ind under min bløde hud ;) Men det her er helt sikkert en sej tattoo jeg måske gerne vil have...

English:
In contrast to my little brother, I'm not really into putting needles and ink under my smooth skin ;) But that's definitely a neat tattoo I might wanna get too…



Jeg (Annika) var lige inde og finde et billede af tattoveringen som vi ser bliver lavet i videoen, den der sådan her ud:
Det kunne da være lidt hardcore hvis Tom fik den?
Om ikke andet, så fordi at manden der har lavet den hedder Jacob Dahlstrup Jensen, hvilket i mine øre lyder utrolig dansk? :b

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

han er dansker

Anonym sagde ...

ad nej tom.

MeTens sagde ...

Tror nu mere at det var ment som en joke ;) - Tom har jo selv sagt at han ikk vil ha tattoos medmindre det er en twintattoo ;)