søndag den 15. august 2010

Flash! Nr. 376(Portogal) - Inde på Bill og Tom's privatliv



De er verdens mest elskede tvillinger, Kaulitz’erne fra Tokio Hotel. Så ens, og dog så forskellige…


De kan lide at tale mindre og mindre om deres privatliv, i et forsøg på at forhindre den stigende chikane fra pressen. Men i et virkelig intimt interview til et italiensk magasin afslørede tvillingerne Bill og Tom nogle ting der efterlod os måbende. For eksempel, ”Nogle gange misunder jeg Tom’s adfærd med pigerne”, siger Bill som praktiserer afholdenhed(er single red.) siden han var 14 år gammel. ”Jeg kan ikke kommet tæt på fansne og sige ’dig, dig og dit ind på mit værelse’. Tom kan” afslører han.
Bill, det store idol, talte også om den påståede homoseksualitet. ”De fans der stadig spørger mig om jeg er ’bøsse’ generer mig ikke (…) Jeg har kunnet lide make-up siden barndommen og David Bowie…”
På trods af at den ene er meget vovet og den anden meget genert, tilstår Bill og Tom at de ”føler de samme ting, som hvis vi boede i begge kroppe!”

Oversat af Tokio Hotel Online Update's TomKaulitzLover93

English:
On the intimacy of Bill and Tom

They are the world’s most beloved twins, the Kaulitz, from Tokio Hotel. So equal and, after all, so different...


They like to talk less and less of their intimacy, in an attempt to preserve the increasing harassment of the press. However, in a truly intimate interview given to an Italian magazine, the twins Bill and Tom have made revelations that left us open-mouthed. For example, “sometimes, I have envy of Tom’s behavior with the girls”, says Bill, who practices abstinence since he’s 14 years old. “I can’t get near the fans and say ‘you, you and you in my room’. Tom can”, reveals.
Bill, the great idol, also spoke of the alleged homosexuality. “The fans that still ask me if I’m ‘gay’ or not bother me (…) I like make-up since childhood and David Bowie…” Despite one being more daring and the other very shy, Bill and Tom confess feeling “the same things, like if we lived in both bodies”!
Kilde/Source: Flash! Nr. 376

Ingen kommentarer: